Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Toyota PREVIA I (_R1_, _R2_) 2.4 (TCR10_) (1993.09-1997.12) 160km » 07.35.225 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Toyota Previa I (_r1_, _r2_) 2.4 (tcr10_) (1993.09-1997.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 07.35.225 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.35.225 Przewód hamulcowy elastyczny TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

07.35.225

Status produktu: Normalny
dla numeru OE803 611 707
Długość [mm]215
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 07.35.225 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
VAG      443 611 775 F
VAG      803 611 707
VAG      803 611 775
VAG      8D0 611 775 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 07.35.225 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.