Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Kia SORENTO III (UM) 2.4 GDI (2015.01-???) 188km » DB4082 trw
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iii (um) 2.4 Gdi (2015.01-???) 188km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4082 TRW

DB4082 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4082
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4082

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]80,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm]220
Rozmiar gwintu 1M14 x 1,5
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]52
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
nr EAN3322937075546

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4082 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: AUDI 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, COUPE B2 1.4-2.2 07.81-12.94
numery OEM:
AUDI      811 501 615 B
AUDI      893 501 615
SEAT      811 501 615 B
SKODA      811 501 615 B
VOLKSWAGEN      811 501 615 B
zamienniki:
36-0002
brak
KAGER
BT250
brak
FTE automotive GmbH
18-0196
brak
METELLI CIFAM
18-0196K
brak
METELLI CIFAM
254720
brak
NK
100.1645.00
brak
ZIMMERMANN
FDR329229
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4082 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4082 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.