Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4087 trw

Bęben hamulcowy DB4087 TRW

DB4087 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4087
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4087

producent:

TRW

Średnica otworu centrującego [mm] 164
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 292
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,5
Rozmiar gwintu 2 20,3
Średnica bębna hamulcowego 270,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 271,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 75
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 205
nr EAN 3322937075584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4087 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 2.0-2.7D 04.75-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      291 609 617
zamienniki:
36-0031
brak
KAGER
BT181
brak
FTE automotive GmbH
18-0199
brak
METELLI CIFAM
264707
brak
NK
600.1954.00
brak
ZIMMERMANN
7088.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4087 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4087 TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.