Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 3.0 V6 (V23C) (1990.12-1995.12) 150km » DB4363B trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii Canvas Top (v2_c, V4_c) 3.0 V6 (v23c) (1990.12-1995.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4363B TRW

DB4363B Bęben hamulcowy TRW
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4363B

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]76
Średnica otworu centrującego [mm]52
Śr. zewn. bębna ham. [mm]213
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Średnica bębna hamulcowego203,3
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,45
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]48
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937811199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4363B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 09.04-
numery OEM:
RENAULT      82 00 276 843

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4363B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4363B TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.