Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue 4x4 (2023-???) 165km » DB4363MR trw
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue 4x4 (2023-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4363MR TRW

DB4363MR Bęben hamulcowy TRW
trw DB4363MR
306.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4363MR

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]76
Średnica otworu centrującego [mm]52
Śr. zewn. bębna ham. [mm]213
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Średnica bębna hamulcowego203,3
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]48
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,45
Ilość otworów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
nr EAN3322938139339

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4363MR TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 09.04-
numery OEM:
RENAULT      82 00 276 843

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4363MR TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4363MR TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DB4363MRzobacz instrukcję montażu DB4363MR

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.