Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI (2015.04-???) 102km » DB4393 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T6 (sgf, Sgm, Sgn, Shm, Shn) 2.0 Tdi (2015.04-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4393 TRW

DB4393 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4393
Bęben hamulcowy DB4393
DB4393
trw DB4393 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4393 trw
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4393

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Średnica bębna hamulcowego203
Śr. wewn. bębna ham. [mm]203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]47
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]61
Śr. zewn. bębna ham. [mm]220
Ilość otworów4
Ciężar [kg]4,3
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,7
nr EAN3322937944484

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4393 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.4 02.08-
numery OEM:
CITROËN      4247 54
CITROËN      4247 57
PEUGEOT      4247 54
PEUGEOT      4247 57

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4393 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4393 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.