
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 262 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 64 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 108,3 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 222 |
| Ilość otworów | 5 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 56,9 |
| Rozmiar gwintu 1 | 12,7 |
| Rozmiar gwintu 2 | M8 |
| Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 220 |
| nr EAN | 3322938297664 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4444 TRW
| SUZUKI | 43511-67D01 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4444 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4444 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.