Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel VECTRA A (J89) 1.7 D (F19, M19) (1988.10-1992.09) 57km » DB4551 trw
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.7 D (f19, M19) (1988.10-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4551 TRW

DB4551 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4551
Bęben hamulcowy DB4551
140.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4551

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Śr. zewn. bębna ham. [mm]243
Śr. wewn. bębna ham. [mm]202,6
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Średnica otworu centrującego [mm]55
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]57,1
Wymiar gwintu14.5
nr EAN3322938404413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4551 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, TOYOTA YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.0-1.5 08.05-
numery OEM:
DAIHATSU      42431-0D030
TOYOTA      42431-0D030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4551 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4551 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.