Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2008.11-2011.03) 170km » GBS2516 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2008.11-2011.03) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2516 TRW

GBS2516 Czujnik, prędkość obrotowa koła TRW
trw GBS2516
Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2516
GBS2516
trw GBS2516 Czujnik, prędkość obrotowa koła
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2516

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]66
parzyste numery artykułówGBS2515
nr EAN3322937735112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2516 TRW

Czujnik ABS przód P pasuje do: MAN TGE, AUDI A1, A3, Q3, TT, PORSCHE CARRERA GT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III 0.8DH-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      7H0 927 804
AUDI      WHT 003 856
PORSCHE      7H0 927 804
SEAT      7H0 927 804
SEAT      WHT 003 856
SKODA      7H0 927 804
SKODA      WHT 003 856
VOLKSWAGEN      7H0 927 804
VOLKSWAGEN      WHT 003 856

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2516 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2516 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.