Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ237 trw

Sworzeń wahacza JBJ237 TRW

JBJ237 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ237
Sworzeń wahacza JBJ237
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

JBJ237

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wymiar stożka [mm] 18
Wymiar gwintu M12x1.5
Długość [mm] 75,3
średnica zewnętrzna [mm] 38
Zbieżność stożka 1:10
nr EAN 3322937897506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ237 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 18; 38mm, z dodatkami) pasuje do: SEAT TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 1.9D-2.9 06.91-04.99
numery OEM:
AUDI      1H0 407 365 A
SEAT      1H0 407 365
SEAT      1H0 407 365 A
SKODA      1H0 407 365 A
VOLKSWAGEN      1H0 407 365
VOLKSWAGEN      1H0 407 365 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ237 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ237 TRW:

2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.