Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 (B/CB0D, BB00) (1998.09-2005.05) 90km » G3-679 optimal
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 1.6 (b/cb0d, Bb00) (1998.09-2005.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-679 OPTIMAL

G3-679 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-679

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

G6-636, G6-646

numer części:

G3-679

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Wymiar stożka [mm]16,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185936798
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-679 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-679 VW PASSAT 1.9TDI 02/96-10/96,GOLF III 1.9TDI 04/96-08/97
numery OEM:
SEAT      1H0407365
VOLKSWAGEN      1H0407365

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-679 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-679 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.