Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 165 FWD (FV0P, FV0U, FV11, FV12, FV1E) (2014.07-???) 163km » JBJ452 trw
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 165 Fwd (fv0p, Fv0u, Fv11, Fv12, Fv1e) (2014.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza JBJ452 TRW

JBJ452 Sworzeń wahacza TRW
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ452

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wymiar gwintuM14x1.5
średnica zewnętrzna [mm]44,6
Szerokość [mm]88
Długość [mm]89,8
Wymiar stożka [mm]15,25
Zbieżność stożka1:8
nr EAN3322937571888
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ452 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 14,5, 15,25, 44,6mm, z dodatkami)
numery OEM:
DAIHATSU      43350-29035
DAIHATSU      43350-29036
DAIHATSU      43350-29076
DAIHATSU      43360-29055
DAIHATSU      43360-29056
TOYOTA      43350-29035
TOYOTA      43350-29036
TOYOTA      43350-29076
TOYOTA      43350-29085
TOYOTA      43360-29055
TOYOTA      43360-29056
zamienniki:
88-0118
brak
KAGER
30-16 010 0011
brak
MEYLE Products
45586
brak
SIDEM
0402974
brak
OCAP
220316
brak
A.B.S.
0403757
brak
OCAP
19075044522
brak
SBS
43087
brak
FEBI BILSTEIN

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ452 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ452 TRW:

Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.