Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ530 trw

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm) JBJ530 TRW

JBJ530 Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm)  TRW
128.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

JBJ530

producent:

TRW

Jednostkaszt.
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ dodatkami
Wymiar stożka [mm]23,64
Zbieżnosć stożka1:8
Wymiar gwintuM14x1,5
Lokalizacja w aucieOś przednia
Lokalizacja w aucieNa dole
Lokalizacja w aucieZ obu stron
Lokalizacja w aucieZewnętrzny
Lokalizacja w auciez przodu, z obu stron
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm) JBJ530 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm, z dodatkami) pasuje do: BMW X3 (F25), X4 (F26) 1.6-3.0D 09.10-03.18
numery OEM:
BMW      31 10 6 787 665
BMW      6 787 665
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm) JBJ530 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 23,64mm) JBJ530 TRW:

2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.