Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR660 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR660 TRW

JPR660 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR660
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR660
JPR660
trw JPR660 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
749.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR660

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 90
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Ø koła pasowego [mm] 130
Ilość żeber 6
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producenta LUK
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937958450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR660 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A209), CLK (C209), SLK (R171) 2.6-5.5 05.00-02.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 97 01
MERCEDES-BENZ      002 466 98 01
MERCEDES-BENZ      002 466 98 01 80
MERCEDES-BENZ      002466970180
MERCEDES-BENZ      A 002 466 97 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 97 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 98 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 98 01 80
zamienniki:
DSP1261
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRPA397
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR660 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR660

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.