Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_66, 6B_76) (2002.09-2004.07) 120km » JPR788 trw
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 Dti (6b_66, 6b_76) (2002.09-2004.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR788 TRW

JPR788 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
576.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR788

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]130
Ilość żeber6
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]30
Rozstaw śrub mocujących [mm]90
Średnica punktów mocowania [mm]6
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938123918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR788 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES S (W220), SL (R230) 3.7-5.8 10.98-01.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 37 01
MERCEDES-BENZ      002 466 47 01
MERCEDES-BENZ      002 466 86 01
MERCEDES-BENZ      002 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 87 01
MERCEDES-BENZ      002 466 87 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 37 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 47 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 86 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 86 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 87 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 87 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR788 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.