Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP681 trw

Przekładnia kierownicza JRP681 TRW

JRP681 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP681
Przekładnia kierownicza JRP681
1,402.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JRP681

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta WUELFRATH
Ograniczenia producenta VISTEON
Długość całkowita [mm] 1196
Rozstaw śrub mocujących [mm] 420
Liczba otworów do mocowania 2
Wymiar gwintu 10
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 33
Długość przegub osiowy [mm] 192
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x2
Średnica złączki hydraulicznej [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm] 16
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP681 TRW

Koszt kaucji: 1,075.02 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA, MAZDA 121 II, 121 III 1.0-1.8D 11.90-08.03
numery OEM:
FORD      1012806
FORD      1021225
FORD      1132532
FORD      1132534
FORD      3666232
FORD      3908283
FORD      3921318
FORD      3937535
FORD      3972949
FORD      4046331
FORD      4055751
FORD      4069569
FORD      4088255
FORD      4088258
FORD      96FB-3200-AH
FORD      96FB-3550-AC
FORD      96FB-3550-R09
FORD      F7RC-3200-GA
FORD      F7RC-3200-GD
FORD      F7RC-3200-VA
FORD      F8RC-3200-EA
FORD      F8RC-3200-JA
FORD      RYS6J-3503-DA
FORD      RYS6J-3503-FA
FORD      XS6C-3200-BA
FORD      XS6C-3200-DA
FORD      YS6C-3200-AA
FORD      YS6C-3200-CA
FORD      YS6C-3200-DA
FORD      YS6C-3200-FA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP681 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP681

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.