Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 i 16V (RWRFJC, RWRFJF) (2008.02-???) 140km » PHA115 trw
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii Break (rw_) 2.0 I 16v (rwrfjc, Rwrfjf) (2008.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHA115 TRW

PHA115 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA115
Przewód hamulcowy elastyczny PHA115
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA115

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]320
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322937077496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA115 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 320mm, M10x1/M10x1) pasuje do: MITSUBISHI 3000 GT, COLT I, COLT II, COLT III, CORDIA, ECLIPSE I, GALANT IV, GALANT V, GALANT VI, L200 1.2-3.0 12.78-08.99
numery OEM:
MITSUBISHI      MB058509
MITSUBISHI      MB058593
MITSUBISHI      MB058598
MITSUBISHI      MB238161
MITSUBISHI      MB238162
MITSUBISHI      MB238164
MITSUBISHI      MB238166
MITSUBISHI      MB587740
MITSUBISHI      MB857559
MITSUBISHI      MB857560
MITSUBISHI      MB857561
MITSUBISHI      MB857565
MITSUBISHI      MB857573
MITSUBISHI      MB857740
MITSUBISHI      MB858847
MITSUBISHI      MR129779
MITSUBISHI      MR129780
MITSUBISHI      MR129781
MITSUBISHI      MR129789
PROTON      MB587740
PROTON      MB857573

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA115 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA115 TRW:

Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.