Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Opel ASTRA L (OV5) 1.6 Plug-In-Hybrid (F3DGYT) (2023-???) 224km » PHA205 trw
wybrany samochód: 
Opel Astra L (ov5) 1.6 Plug-in-hybrid (f3dgyt) (2023-???) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHA205 TRW

PHA205 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA205
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA205

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]365
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322937112692
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA205 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 365mm, M10x1/M10x1) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, CARINA II, CARINA III, CELICA, COROLLA, CORONA 1.6-3.0D 01.78-11.02
numery OEM:
TOYOTA      90931-01026
TOYOTA      90931-01027
TOYOTA      90931-01046
TOYOTA      90947-02378
TOYOTA      90947-02379
TOYOTA      90947-02382
TOYOTA      90947-02426
TOYOTA      90947-02427
TOYOTA      96816-50350
TOYOTA      96950-30365
TOYOTA      96950-31363
TOYOTA      96950-33555
TOYOTA      96950-33605
TOYOTA      96950-33656
TOYOTA      969503360586
zamienniki:
T 83 035
brak
BREMBO
ADT35319
brak
BLUE PRINT
ADT35321
brak
BLUE PRINT
9001205
brak
GIRLING

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA205 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA205 TRW:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.