Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën DS4 (NX_) 2.0 BlueHDi 180 (2014.07-2015.07) 180km » PHD2300 trw
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 2.0 Bluehdi 180 (2014.07-2015.07) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEWÓD HAM. ELAST. CITROEN T. JUMPY/SPACETOURER 1,5-2,0 BLUEHDI 16- PR PHD2300 TRW

PHD2300 PRZEWÓD HAM. ELAST. CITROEN T. JUMPY/SPACETOURER 1,5-2,0 BLUEHDI 16- PR TRW
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD2300

producent:

TRW

Długość [mm]540
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2Banjo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEWÓD HAM. ELAST. CITROEN T. JUMPY/SPACETOURER 1,5-2,0 BLUEHDI 16- PR PHD2300 TRW

Przewód hamulcowy pasuje do: CITROEN JUMPY III, SPACETOURER, FIAT SCUDO, ULYSSE, OPEL VIVARO C, ZAFIRA LIFE, PEUGEOT EXPERT, TRAVELLER 1.5D-Electric 04.16-
numery OEM:
CITROËN      98 195 440 80
FIAT      9837314280
OPEL      9819544080
PEUGEOT      98 195 440 80
VAUXHALL      9819544080
zamienniki:
H7930
brak
KAWE

Zastosowanie PRZEWÓD HAM. ELAST. CITROEN T. JUMPY/SPACETOURER 1,5-2,0 BLUEHDI 16- PR PHD2300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o PRZEWÓD HAM. ELAST. CITROEN T. JUMPY/SPACETOURER 1,5-2,0 BLUEHDI 16- PR PHD2300 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.