Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 626 IV Hatchback (GE) 1.8 (GE8P) (1991.08-1997.04) 105km » PMA132 trw
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv Hatchback (ge) 1.8 (ge8p) (1991.08-1997.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMA132 TRW

PMA132 Pompa hamulcowa TRW
trw PMA132
Pompa hamulcowa PMA132
PMA132
trw PMA132 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMA132 trw
Pompa hamulcowa PMA132 trw
208.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

PMA132

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]24,5
nr EAN3322938184353
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMA132 TRW

Pompa hamulcowa (24,5mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: MERCEDES G SAMOCHÓD TERENOWY ZAMKNIĘTY (W464), G (W464), SPRINTER 3,5-T (B906) 1.8-Electric 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 431 01 01
MERCEDES-BENZ      A 906 431 01 01
VOLKSWAGEN      2E0 611 017 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMA132 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.