Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Twin Spark (164.A2H, 164.A2) (1987.06-1992.09) 148km » PMH901 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Twin Spark (164.a2h, 164.a2) (1987.06-1992.09) 148km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH901 TRW

PMH901 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH901
Pompa hamulcowa PMH901
PMH901
trw PMH901 Pompa hamulcowa
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH901

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322937569762

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH901 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm/22,22mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, C3 PLURIEL, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 1007 1.0-1.6LPG 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4601 R7
HONDA      46100-S1A-G01
PEUGEOT      4601 R7
zamienniki:
05-0693
brak
METELLI CIFAM
6706
brak
Car S.p.A (InterCar)
61721
brak
A.B.S.
H229138.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH901 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.