Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK272 trw

Pompa hamulcowa PMK272 TRW

PMK272 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK272
Pompa hamulcowa PMK272
PMK272
trw PMK272 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK272 trw
Pompa hamulcowa PMK272 trw
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK272

producent:

TRW

Materiał Aluminium
Średnica 1 [mm] 23,8
Ograniczenia producenta TRW
Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
nr EAN 3322937917600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK272 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.2-2.0D 05.05-03.17
numery OEM:
RENAULT      46 01 158 26R
zamienniki:
4007272
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK272 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.