Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Porsche TAYCAN (Y1A) Electric (Y1AAA1, Y1AAI1) (2020-???) 408km » PMK593 trw
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Electric (y1aaa1, Y1aai1) (2020-???) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK593 TRW

PMK593 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK593
Pompa hamulcowa PMK593
PMK593
trw PMK593 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK593 trw
Pompa hamulcowa PMK593 trw
307.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

PMK593

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937391844
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK593 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), NISSAN ALMERA II 2.1D-Electric 01.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 71 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 71 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK593 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.