Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) 3.2 RSI 4motion (1C9) (2000.04-2001.05) 224km » PML424 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen New Beetle (9c1, 1c1) 3.2 Rsi 4motion (1c9) (2000.04-2001.05) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML424 TRW

PML424 Pompa hamulcowa TRW
216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML424

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25,4
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322937320752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML424 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, RVI MASCOTT, RENAULT MASCOTT, MASTER PRO 2.3D-3.0D 01.89-02.14
numery OEM:
FIAT      42530542
IVECO      05-0289
IVECO      2991743
IVECO      42530542
RENAULT      50 01 847 577

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML424 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.