Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) (1986.08-1989.03) 64km » PML436 trw
wybrany samochód: 
Suzuki Swift I (aa) 1.3 (sa413, Aa53) (1986.08-1989.03) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML436 TRW

PML436 Pompa hamulcowa TRW
trw PML436
Pompa hamulcowa PML436
PML436
trw PML436 Pompa hamulcowa
338.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML436

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322937397891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML436 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, CHEVROLET VECTRA, FIAT CROMA, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.6-3.2 04.02-12.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363612
FIAT      77363612
OPEL      5 58 092
OPEL      93172088
VAUXHALL      5 58 092
VAUXHALL      93172088
CHEVROLET      5 58 092
CHEVROLET      93172088

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML436 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.