Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 JTDM 8V (939AXE1B, 939BXE1B, 939BXH1B) (2005.09-2011.11) 115km » PML443 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 Jtdm 8v (939axe1b, 939bxe1b, 939bxh1b) (2005.09-2011.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML443 TRW

PML443 Pompa hamulcowa TRW
371.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML443

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322937496693

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML443 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0-2.4D 06.94-08.14
numery OEM:
FORD      4059372
FORD      4525696
FORD      YC152K478BB

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML443 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.