Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Jaguar XF II (X260) 2.0 D200 MHEV AWD (2020.11-???) 204km » V10-1479 vaico
wybrany samochód: 
Jaguar Xf Ii (x260) 2.0 D200 Mhev Awd (2020.11-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1479 VAICO

V10-1479 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1479

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Ciężar [kg]1,9941
nr EAN4046001322587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1479 VAICO

Poduszka silnika przód L, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, CADDY ALLTRACK 1.4-2.0D 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 199 555 AQ
AUDI      1K0 199 555 AR
AUDI      1K0 199 555 Q
AUDI      1K0 199 555 R
SEAT      1K0 199 555 AQ
SEAT      1K0 199 555 AR
SEAT      1K0 199 555 Q
SEAT      1K0 199 555 R
SKODA      1K0 199 555 AQ
SKODA      1K0 199 555 AR
SKODA      1K0 199 555 Q
SKODA      1K0 199 555 R
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 AQ
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 AR
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 Q
VOLKSWAGEN      1K0 199 555 R
VAG      1K0 199 555 Q
VAG      1K0 199 555Q

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1479 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.