Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 2.0 HDi (2011.09-2016.08) 136km » V10-2990 vaico
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 2.0 Hdi (2011.09-2016.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko koła, Original VAICO Qualität V10-2990 VAICO

V10-2990 Łożysko koła, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-2990

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Numer podwozia od24-E-023828
Strona zabudowyOś przednia
Szerokość [mm]16,6
średnica zewnętrzna [mm]68
Szerokość [mm]18
Wysokość [mm]17
Średnica wewnętrzna [mm]41
średnica zewnętrzna [mm]45
Szerokość 2 [mm]15,5
Średnica wewnętrzna [mm]22
Szerokość 2 [mm]17,5
Ciężar [kg]0,128
nr EAN4046001610547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła, Original VAICO Qualität V10-2990 VAICO

Łożysko koła - pojedyncze przód pasuje do: MERCEDES 124 (A124), E (A124), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W124), E (W211), S (C215), S (W220, V220), S (W221, V221), SL (R129) 1.6D-6.0 05.79-12.13
numery OEM:
SEAT      251 405 645 B
SKODA      251 405 645 B
VOLKSWAGEN      251 405 645
VOLKSWAGEN      251 405 645 B
VAG      251 405 645
VAG      251 405 645 B

Zastosowanie Łożysko koła, Original VAICO Qualität V10-2990 VAICO w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.