Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) 2.0 HDi 165 (2010.09-2013.08) 163km » V10-3022 vaico
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ud_) 2.0 Hdi 165 (2010.09-2013.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3022 VAICO

V10-3022 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-3022
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3022
V10-3022
vaico V10-3022 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
95.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-3022

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów0AW
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Rodzaj filtraWkład filtra
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,377
nr EAN4046001611650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3022 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 C7, A7 1.8-3.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      0AW 301 519 C
AUDI      AW301519C
SEAT      0AW 301 519 C
SEAT      AW301519C
SKODA      0AW 301 519 C
SKODA      AW301519C
VOLKSWAGEN      0AW 301 519 C
VAG      0AW 301 519 C
VAG      AW 301 519 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3022 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.