Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV (2022-2023) 150km » V10-4800 vaico
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.0 Ecoblue Mhev (2022-2023) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4800 VAICO

V10-4800 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-4800
1,061.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-4800

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów01J
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Rodzaj filtraFiltr przewodowy
Ciężar [kg]0,831
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001840036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4800 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C6, SEAT EXEO, EXEO ST 1.8-2.0D 11.00-05.13
numery OEM:
SEAT      4F0 317 817 F
SEAT      8E0 317 823 G
SEAT      8E0 317 823 L
SKODA      4F0 317 817 F
SKODA      8E0 317 823 G
SKODA      8E0 317 823 L
VOLKSWAGEN      8E0 317 823 L
VAG      4F0 317 817 F
VAG      8E0 317 823 G
VAG      8E0 317 823 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4800 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.