Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TSI RS (2020.03-???) 245km » V24-1723 vaico
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Tsi Rs (2020.03-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V24-1723 VAICO

V24-1723 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V24-1723

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Ciężar [kg]0,783
nr EAN4046001879449

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V24-1723 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK 01.86-
numery OEM:
FIAT      46 804 522
FIAT      77 362 641
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V24-1723 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.