| Długość [mm] | 315 |
| Grubość [mm] | 70 |
| Szerokość [mm] | 276,5 |
| Wysokość [mm] | 70,3 |
| Ciężar [kg] | 0,649 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| nr EAN | 4046001253362 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza, Original VAICO Qualität V30-0832 VAICO
| AUDI | 2D0 129 620 | |
| AUDI | 2D0 129 620 B | |
| AUDI | 2D0 129 620 C | |
| AUDI | 2D0 129 620 D | |
| CHRYSLER | 05103554AA | |
| CHRYSLER | 05103554AB | |
| CHRYSLER | 5103554AA | |
| CHRYSLER | 5103554AB | |
| CHRYSLER | K05103554AA | |
| DODGE | 05103554AA | |
| DODGE | 05103554AB | |
| DODGE | 5103554AA | |
| DODGE | 5103554AB | |
| DODGE | K05103554AA | |
| MERCEDES-BENZ | 003 094 75 04 | |
| MERCEDES-BENZ | 003 094 82 04 | |
| MERCEDES-BENZ | 004 094 26 04 | |
| MERCEDES-BENZ | 30-0832 | |
| MERCEDES-BENZ | 611 094 83 04 | |
| MERCEDES-BENZ | A 003 094 75 04 | |
| MERCEDES-BENZ | A 003 094 82 04 | |
| MERCEDES-BENZ | A 004 094 26 04 | |
| MERCEDES-BENZ | A611 094 83 04 | |
| SEAT | 2D0 129 620 | |
| SEAT | 2D0 129 620 B | |
| SEAT | 2D0 129 620 C | |
| SEAT | 2D0 129 620 D | |
| SKODA | 2D0 129 620 | |
| SKODA | 2D0 129 620 B | |
| SKODA | 2D0 129 620 C | |
| SKODA | 2D0 129 620 D | |
| VOLKSWAGEN | 2D0 129 620 | |
| VOLKSWAGEN | 2D0 129 620 B | |
| VOLKSWAGEN | 2D0 129 620 C | |
| VOLKSWAGEN | 2D0 129 620 D | |
| VAG | 2D0 129 620 | |
| VAG | 2D0 129 620 B | |
| VAG | 2D0 129 620 C | |
| VAG | 2D0 129 620 D |
Zastosowanie Filtr powietrza, Original VAICO Qualität V30-0832 VAICO w samochodach:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.