Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-2173 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2173 VAICO

V30-2173 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-2173
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2173
V30-2173
vaico V30-2173 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
189.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V30-2173

producent:

VAICO

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów 724,0
Ciężar [kg] 0,6287
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001624032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2173 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.5D-2.2D 11.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 377 03 95
MERCEDES-BENZ      246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      246 377 24 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 03 95
MERCEDES-BENZ      A 246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 24 00

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2173 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.