Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TSI 4x4 (2015.03-???) 272km » V33-0046 vaico
wybrany samochód: 
Skoda Superb Iii Kombi (3v5) 2.0 Tsi 4x4 (2015.03-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V33-0046 VAICO

V33-0046 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V33-0046
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V33-0046
V33-0046
vaico V33-0046 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V33-0046

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Typ skrzyni biegówJATCO JF011E
Ciężar [kg]0,248
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001600227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V33-0046 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT, MITSUBISHI ASX, LANCER VIII, OUTLANDER II, OUTLANDER III, NISSAN QASHQAI I, RENAULT KOLEOS II 1.2-2.4LPG 06.06-
numery OEM:
CHRYSLER      2824A007
CHRYSLER      5191890AA
CHRYSLER      68070620AA
CHRYSLER      K68070620AA
MITSUBISHI      2824A007
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V33-0046 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.