Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V38-0555 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO

V38-0555 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V38-0555
183.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

31728-97X00

numer części:

V38-0555

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Typ skrzyni biegów Jatco RL4F03A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg] 0,17
nr EAN 4062375058068

skład zestawu:
V38-0553 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V38-0554 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: INFINITI G20, NISSAN 100NX, ALMERA CLASSIC, ALMERA I, ALMERA II, ALMERA TINO, AVENIR, MICRA C+C III, MICRA II, MICRA III, NOTE, NV200 1.0-2.0D 01.90-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 producenta VAICO

NISSAN

3139731X01, 3139731X02, 3172831X01, 3172831X01kit

numery OEM:
NISSAN      31397-31X01
NISSAN      31397-31X02
NISSAN      31728-31X01
NISSAN      31728-31X01 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.