Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Toyota LITEACE Furgon (_R2__V) 2.0 D (CR27_V, CR27RV) (1992.01-1994.05) 73km » V38-0572 vaico
wybrany samochód: 
Toyota Liteace Furgon (_r2__v) 2.0 D (cr27_v, Cr27rv) (1992.01-1994.05) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0572 VAICO

V38-0572 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V38-0572
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

31397-1XF0D, 31728-1XF03

numer części:

V38-0572

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Typ skrzyni biegówJatco JF011E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania22
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg]0,173
nr EAN4062375059430

skład zestawu:
V38-0570 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V38-0571 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0572 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: NISSAN ALTIMA, MURANO II, QASHQAI I, ROGUE, TEANA II, TEANA III, X-TRAIL II, X-TRAIL III, RENAULT KOLEOS II 1.6D-3.5 10.06-
numery OEM:
NISSAN      31397-1XF0D
NISSAN      31728-1XF03
NISSAN      31728-1XF03 kit
NISSAN      31728-1XF0A
NISSAN      31728-1XZ0D
NISSAN      31728-X480A
RENAULT      31 39 71X F0D
RENAULT      31 72 81X F03
RENAULT      31 72 81X Z0D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0572 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.