Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dT (JA0Y) (1997.03-1999.08) 94km » V40-0558 vaico
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dt (ja0y) (1997.03-1999.08) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0558 VAICO

V40-0558 Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-0558

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Kolorantracytowy
Ciężar [kg]0,05
nr EAN4046001345982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0558 VAICO

Korek wlewu paliwa pasuje do: VOLVO 240, 260, 740, 760, 780, 850, 940, 940 II, 960, 960 II, C70 I, S60 I, S60 II, S70, S80 I, S80 II, S90 I, V60 I, V70 I, V70 II, V70 III, V90 I, XC60 I 08.74-
numery OEM:
OPEL      08 08 203
OPEL      8 08 203
OPEL      90 501 145
OPEL      90501145

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0558 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.