Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 quattro (1982.08-1984.07) 136km » V64-0152 vaico
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 2.2 Quattro (1982.08-1984.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V64-0152 VAICO

V64-0152 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V64-0152
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

26582-57B00-000

numer części:

V64-0152

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Typ skrzyni biegówA43DE, A46DE, A46DF
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania14
Ciężar [kg]0,155
nr EAN4062375055685

skład zestawu:
V64-0151 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V70-0646 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V64-0152 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: KIA RETONA, SPORTAGE, MITSUBISHI PAJERO PININ I, SUZUKI GRAND VITARA I, VITARA, TOYOTA CHASER, CRESTA V, HIACE IV, PREVIA I 1.6-2.7 01.90-06.07
numery OEM:
TOYOTA      35168-22011
TOYOTA      35168-22010
SUZUKI      26582-57B00-000 kit
SUZUKI      26582-57B00-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V64-0152 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.