Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 (1999.04-2005.09) 223km » V70-0627 vaico
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Ii (wj, Wg) 4.7 V8 4x4 (1999.04-2005.09) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0627 VAICO

V70-0627 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V70-0627
446.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 18.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

35330-60020

numer części:

V70-0627

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegówA343F
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,601
nr EAN4062375058228

skład zestawu:
V70-0624 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V70-0626 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0627 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER III, LAND CRUISER 90 2.7/3.0D/3.4 04.95-12.02
numery OEM:
TOYOTA      35330-60020
TOYOTA      35330-60020 kit2
TOYOTA      V700626
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0627 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.