Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Seat TOLEDO II (1M2) 1.8 20V (1998.10-2004.07) 125km » V70-0643 vaico
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 1.8 20v (1998.10-2004.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0643 VAICO

V70-0643 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V70-0643
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0643
V70-0643
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

35330-30020

numer części:

V70-0643

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Typ skrzyni biegówA341E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,395
nr EAN4062375058327

skład zestawu:
V70-0626 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
V70-0642 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0643 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: LEXUS GS, TOYOTA 4 RUNNER III, CRESTA V, CROWN, HIACE IV, TUNDRA 2.5-3.4 10.91-08.06
numery OEM:
TOYOTA      35330-30020
TOYOTA      35330-30020 kit
TOYOTA      V700626
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0643 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.