Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.0 TSI (2017.06-2019.12) 95km » V70-0748 vaico
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.0 Tsi (2017.06-2019.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0748 VAICO

V70-0748 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V70-0748
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0748
V70-0748
vaico V70-0748 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0748 vaico
484.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

35168-30020, 35330-30100

numer części:

V70-0748

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg]0,341
nr EAN4062375058891

skład zestawu:
V70-0746 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
V70-0747 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0748 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: LEXUS GS, IS II, LS 2.5-5.0H 08.00-
numery OEM:
TOYOTA      35168-30020
TOYOTA      35330-30100
TOYOTA      35330-30100 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V70-0748 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.