Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » V10-72-1572 vemo

Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1572 VEMO

V10-72-1572 Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-1572
526.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-72-1572

producent:

VEMO

Ilość biegunów 3
nr EAN 4062375270835

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1572 VEMO

Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym pasuje do: AUDI A6 C6 1.4/1.4 16V/1.6/1.8/1.8 T/1.8 T 4x4/1.9 SDI/1.9 TDI/2.0/2.0 TDI/2.0 TFSI/2.3 V5/2.4/2.4 quattro/2.5/2.7 TDI/2.7 TDI quattro/2.8 FSI/2.8 FS
numery OEM:
SKODA      1J0 907 597
SKODA      1J0 907 597 B
SKODA      4F0 907 597 A
VOLKSWAGEN      4F0 907 597 A
VAG      1J0 907 597
VAG      1J0 907 597 B
VAG      4F0 907 597 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1572 VEMO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.