
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 730 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,158 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001433726 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO
| AUDI | 022 906 265 C | |
| AUDI | 06A 906 262 BB | |
| AUDI | 06A 906 262 CJ | |
| AUDI | 06C 902 265 M | |
| AUDI | 06C 906 265 L | |
| AUDI | 06C 906 265 M | |
| AUDI | 07C 906 262 AR | |
| AUDI | 1K0 998 262 R | |
| AUDI | 1K0998262A | |
| AUDI | 22 906 265 C | |
| AUDI | 6A 906 262 BB | |
| AUDI | 6L0 906 262 | |
| SEAT | 022 906 265 C | |
| SEAT | 06A 906 262 BB | |
| SEAT | 06A 906 262 CJ | |
| SEAT | 06C 906 265 L | |
| SEAT | 06C 906 265 M | |
| SEAT | 07C 906 262 AR | |
| SEAT | 1K0 998 262 A | |
| SEAT | 1K0 998 262 R | |
| SEAT | 22906265C | |
| SEAT | 6A 906 262 BB | |
| SEAT | 6A9 062 62C J | |
| SEAT | 6C906265L | |
| SEAT | 6C906265M | |
| SEAT | 6L0 906 262 | |
| SEAT | 7C9 062 62A R | |
| SKODA | 022 906 265 C | |
| SKODA | 06A 906 262 BB | |
| SKODA | 06A 906 262 CJ | |
| SKODA | 06C 906 265 L | |
| SKODA | 06C 906 265 M | |
| SKODA | 07C 906 262 AR | |
| SKODA | 1K0 998 262 A | |
| SKODA | 1K0 998 262 R | |
| SKODA | 22906265C | |
| SKODA | 6A 906 262 BB | |
| SKODA | 6A9 062 62C J | |
| SKODA | 6C906265L | |
| SKODA | 6C906265M | |
| SKODA | 6L0 906 262 | |
| SKODA | 7C9 062 62A R | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BB | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CJ | |
| VOLKSWAGEN | 06C 902 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 L | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AR | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 22906265C | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 262 BB | |
| VOLKSWAGEN | 6A9 062 62C J | |
| VOLKSWAGEN | 6C906265L | |
| VOLKSWAGEN | 6C906265M | |
| VOLKSWAGEN | 6L0 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 7C9 062 62A R | |
| VAG | 022 906 265 C | |
| VAG | 06A 906 262 BB | |
| VAG | 06A 906 262 CJ | |
| VAG | 06C 902 265 M | |
| VAG | 06C 906 265 L | |
| VAG | 06C 906 265 M | |
| VAG | 07C 906 262 AR | |
| VAG | 1K0 906 262 A | |
| VAG | 1K0 998 262 A | |
| VAG | 1K0 998 262 R | |
| VAG | 6A 906 262 BB | |
| VAG | 6A 906 262 CJ | |
| VAG | 6C 902 265 M | |
| VAG | 6C 906 265 L | |
| VAG | 6C 906 265 M | |
| VAG | 6L0 906 262 | |
| VAG | 7C 906 262 AR |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.