Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » V10-76-0155 vemo

Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO

V10-76-0155 Sonda lambda, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-76-0155
386.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-76-0155

producent:

VEMO

Wykonanie izolacji przewodu z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Długość [mm] 700
Ilość przewodów 5
Układ wydechowy przed katalizatorem
Długość przewodu [mm] 620
Ciężar [kg] 0,156
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
nr EAN 4046001948237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 620/700mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF PLUS V 1.4-1.6LPG 05.03-05.15
numery OEM:
AUDI      06A 906 262 BR
AUDI      06A 906 262 CF
SEAT      06A 906 262 BR
SEAT      06A 906 262 CF
SEAT      6A9 062 62B R
SEAT      6A9 062 62C F
SKODA      06A 906 262 BR
SKODA      06A 906 262 CF
SKODA      6A9 062 62B R
SKODA      6A9 062 62C F
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BR
VOLKSWAGEN      06A 906 262 CF
VAG      06A 906 262 BR
VAG      06A 906 262 CF
VAG      6A 906 262 BR
VAG      6A 906 262 CF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO:

2021-12-07
 5/5
Przedmiot zgodny z opisem
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.