Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość [mm] | 700 |
Ilość przewodów | 5 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 620 |
Ciężar [kg] | 0,156 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001948237 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
06A906262BR, 06A906262CF
06A906262BR, 06A906262CF, 6A906262BR, 6A906262CF
06A906262BR, 06A906262CF
06A906262BR, 06A906262CF, 6A906262BR, 6A906262CF
AUDI | 06A 906 262 BR | |
AUDI | 06A 906 262 CF | |
SEAT | 06A 906 262 BR | |
SEAT | 06A 906 262 CF | |
SEAT | 6A9 062 62B R | |
SEAT | 6A9 062 62C F | |
SKODA | 06A 906 262 BR | |
SKODA | 06A 906 262 CF | |
SKODA | 6A9 062 62B R | |
SKODA | 6A9 062 62C F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BR | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CF | |
VAG | 06A 906 262 BR | |
VAG | 06A 906 262 CF | |
VAG | 6A 906 262 BR | |
VAG | 6A 906 262 CF |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0155 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.