Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A5 Sportback (F5A, F5F) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 341km » V10-81-0003 vemo
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 341km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0003 VEMO

V10-81-0003 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0003
329.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0003

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Napięcie [V]12
Średnica [mm]56
Tryb pracymechaniczne
Tryb pracyelektryczny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez kontroli jazdy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Ilość połączeń7
Ciężar [kg]1,2
nr EAN4046001335556

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0003 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.8 09.96-06.06
numery OEM:
AUDI      06A 133 064 M
AUDI      6A 133 064 M
SEAT      06A 133 064 M
SEAT      6A 133 064 M
SKODA      06A 133 064 M
SKODA      6A 133 064 M
VOLKSWAGEN      06A 133 064 M
VOLKSWAGEN      6A 133 064 M
VAG      06A 133 064 M
VAG      6A 133 064 M

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0003 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.