Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 2.0 (2010.01-2014.04) 140km » V25-77-0032 vemo
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai / Qashqai +2 I (j10, Nj10, Jj10e) 2.0 (2010.01-2014.04) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór, Original VEMO Quality V25-77-0032 VEMO

129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-77-0032

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowypo stronie silnika
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj zaworuZawór magnetyczny
Ilość biegunów2
nr EAN4046001830693

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór, Original VEMO Quality V25-77-0032 VEMO

Elektropneumatyczny zawór sterujący pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, XC90 I, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.5/3.0/3.2 10.05-12.18
numery OEM:
FORD      1 437 213
FORD      6G9N-9C915-CA
FORD      6G9N9C915AA
VOLVO      8 653 857
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór, Original VEMO Quality V25-77-0032 VEMO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.