Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V (1995.12-1999.04) 214km » V28-99-0001 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Ii (d3_a) 2000 Gt 16v (1995.12-1999.04) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V28-99-0001 VEMO

V28-99-0001 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V28-99-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
Ciężar [kg]0,29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4046001455742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V28-99-0001 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: LADA 110, 111, 112, 1200-1500, 1200-1600, NIVA, NOVA, TOSCANA 1.2-1.7 01.70-12.15
numery OEM:
FORD      ERT115
LADA      2101 1306010
LADA      2101-01306010-00
LADA      210101306010
LADA      21011-30601-002
LADA      2101130601001
LADA      210731306010
LADA      21100130601000
LADA      21100130601050
LADA      21100306010
LADA      21101306010
LADA      211201306010
LADA      41213030101
LADA      41213060100
zamienniki:

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V28-99-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V28-99-0001 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.