Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.7 T quattro (2001.08-2005.01) 250km » V40-70-0015-1 vemo
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.7 T Quattro (2001.08-2005.01) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0015-1 VEMO

V40-70-0015-1 Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-70-0015-1
381.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-70-0015-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]365
Szerokość [mm]72,6
Wysokość [mm]154
Ciężar [kg]1,52
Ilość połączeń5
Ilość biegunów5
Napięcie [V]12
Świeca zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaListwa z cewkami zapłonowymi
nr EAN4046001353758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0015-1 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, CORSA C, MERIVA A, SIGNUM, TIGRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, SAAB 9-3 1.8 10.95-02.15
numery OEM:
OPEL      009 119 567
OPEL      01 208 008
OPEL      09 11 956
OPEL      090 536 194
OPEL      09119567
OPEL      12 08 008
OPEL      12 08 308
OPEL      90 53 619
OPEL      90536194
OPEL      9119567
TESLA      CL203

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0015-1 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V40-70-0015-1 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.