Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën C3 II (SC_) 1.2 VTi 82 (2012.06-2016.09) 82km » V46-07-0015 vemo
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.2 Vti 82 (2012.06-2016.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V46-07-0015 VEMO

V46-07-0015 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V46-07-0015
Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V46-07-0015
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V46-07-0015

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12
dla numeru OE77 01 054 828
Ciężar [kg]1,135
nr EAN4046001662379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V46-07-0015 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: CITROEN C2, C3 I, C3 PLURIEL, RENAULT MEGANE II, MEGANE II/KOMBI 02.02-
numery OEM:
RENAULT      77 01 054 828

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V46-07-0015 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.