Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V761 nadwozie wielko 2.0 EcoBlue (2022-???) 122km » V46-92-0088 vemo
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Connect / Grand Tourneo Connect V761 Nadwozie Wielko 2.0 Ecoblue (2022-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0088 VEMO

V46-92-0088 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V46-92-0088

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]9,7
średnica zewnętrzna [mm]80,7
Średnica wewnętrzna [mm]67,5
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS88
nr EAN4046001957499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0088 VEMO

Pierścień ABS tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II, SANDERO/STEPWAY I, THALIA I 0.9-1.6LPG 09.98-
numery OEM:
RENAULT      V46920088
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0088 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0088 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.